Koolituskalender

Kuidas läbi viia lahkumisvestlust?

23. aprill 2015

-

23. aprill 2015

Praktiline koolitus juhtidele, kes soovivad mõista töötajate lahkumise tegelikke põhjusi.

Koolituse toimumise aeg ja koht: 23.aprill, Tallinn

Hind varajastele (enne 09.04.2015) registreerujatele 169 eurot, hilistele 199 eurot (lisandub käibemaks). Hind sisaldab koolitusmaterjale ja kohvipause. Koolituse lõpetanud saavad tunnistuse.

Grupi suurus kuni 12 osalejat.

Koolituse eesmärgiks on õppida lahkumisvestlusteks valmistuma ja neid oskuslikult juhtima.

Koolitus sobib hästi personalitöötajatele ning juhtidele, kes soovivad luua ettevõttes/oma meeskonnas häid koostöösuhteid ja ühte hoidvat meeskonda.

Lahkumisvestluse õnnestumine sõltub vestluse juhtija oskusest mõista raskete kõneluste olemust ja end nendeks jutuajamisteks vastavalt häälestada - mida ma suudan saavutada ja mis ei ole võimalik. Kui vestluse läbiviija on emotsionaalselt valmis ja seab endale realistlikud eesmärgid, on tema sisepinge madalam, see aitab keskenduda enam vestluse juhtimisele. Ka on see vajalik, et säästa töötajat ennast. Lahkumisvestlused on alati emotsionaalselt pingelised ja nende oskuslik juhtimine vajalik vestluse juhtija enda vaimsele ja emotsionaalsele tervisele. Kuna tegemist on keeruliste jutuajamistega, on suhtlemisoskuste valdamisel määrav roll vestluse õnnestumisele.

Koolituse tulemusena osalejad:

  1. Teadvustavad raskete kõneluste struktuuri: igas sellises jutuajamises on 3 olulist valdkonda – enesehinnang, tunded ja milles on tõde.  Hoides iseenda ja partneri enesehinnangut toimub vestlus rahulikumas õhkkonnas.  Teades tugevate tunnete mõju, on võimalik nendeks valmistuda. Keerulisem on küsimus tõest, kavatsustest ja süüst. Lahkumisvestluse eesmärk on mitte vaielda, vaid kuulata ning koguda informatsiooni ja  püüda lahkujat mõista.
  2. Mõistavad lahkuja motiive ning seeläbi on vestluse juhtijal võimalik otsustada – kas veenda teda jääma või mitte
  3. Oskavad valida lahkumisintervjuule sobivad teemad, et saada tagasisidet ettevõtte juhtimiskultuuri ja töökorralduse kohta.
  4. Oskavad juhtida suhtlemisprotsessi ning on harjutanud aktiivset kuulamist ning selget eneseväljendamist.
  5. Teavad, et partnerit empaatiliselt kuulates väheneb emotsionaalne pinge ja sellest oleneb ka vestluse lõpptulemus.
Koolitusmeetodid: interaktiivsed lühiloengud, individuaalsed- ja  paarisharjutused, rühmatööd.

Koolitaja riiklikku suhtlemistreeneri kutset omav Sirje Tammiste.
Sirje_Tammiste_koolitaja






Tagasi