Tööpakkumised

JUHATUSE ASSISTENT-KLIENDIHALDUR

TBD- Biodiscovery tegeleb ravimiainete arendamise ja tootmisega ning tootmistehnoloogia arendamisega. Ettevõte on partneriks maailma farmaatsiatööstustele ning nende tooteportfellis on üle 30 aine, sealhulgas ambrubitsiin (kopsuvähiravim), antasoliin (põletikuvastane aine) ja lutsiferiin (kasutatakse vähidiagnostikas). 90% toodangust eksporditakse.

 

Kutsume endaga koos maailma tervemaks muutma, abivalmi, kaasa mõtleva ja headele kliendisuhetele orienteeritud

JUHATUSE ASSISTENDI-KLIENDIHALDURI

Sinu töö peamine eesmärk on äriarendusjuhi ja projektijuhtide toetamine kliendisuhtluses ning  juhatuse liikmete abistamine ettevõtte eesmärkide saavutamisel.


Sinu tööülesanded on:

  • kliendisuhete haldamine ja arendamine ning müügi järelteeninduse korraldamine ja koordineerimine- sa mõistad kliendi vajadusi ja oskad koos meeskonnaga neile leida lahendused
  • kliendikõnedele ja päringutele vastamine
  • pakkumiste koostamine
  • klientide andmebaasi ja kliendihalduse dokumentatsiooni ajakohasena hoidmine
  • messide ja kliendikohtumiste ettevalmistus, vajadusel kohtumistel osalemine
  • 1-2 x aastas messidel osalemine
  • kaupade logitikaga ja hangetega tegelemine, s.h läbirääkimised hankijatega
  • ettevõtte külaliste visiitide ettevalmistamine ja tehnilise toe pakkumine
  • teenus-ja tootmisprojektide jälgimine, aruandlus ja analüüs ning tehnilise toe pakkumine
  • juhatuse liikmete abistamine muudes küsimustes s.h büroo töö tõrgeteta laabumine (töövahendite tellimine ja tehnika korrashoid, nõupidamiste ruumide ettevalmistus ning kohtumiste järgne ruumi korrastamine jmt)
  • uute võimaluste nägemine töökorralduses ja protsessides ning ettepanekute tegemine

Töö eeldab pidevat organiseerimist ja korraldamist ning mitme asja ühekorraga tegemist.

Ootame Sind kandideerima, kui Sul on:

  • Kõrgharidus (eeliseks on loodusteaduste valdkond või meditsiin)
  • varasem müügitöö kogemus, töökogemus kliendihaldurina või assistendina
  • huvi ettevõtte tegevuse valdkonna vastu
  • võimekus kiiresti omandada uusi asju
  • tehniline taip ja väga hea arvutioskus (MS Office)
  • hea eneseväljendusoskus, keeletunnetus ning õigekirjaoskus
  • kõrgtasemel  eesti ja inglise keele oskus, vene keele oskus suhtlustasandil
  • võimekus iseseisvalt töid planeerida ja organiseerida

On oluline, et soovid teha meeskonnatööd, oled sõbralik, empaatiline ja avatud ning hea suhtleja. Suudad ennast positiivselt kehtestada ning oled tegutsemises suunatud tulemustele ja tõhususele. Oled aus, korrektne, täpne ja kohusetundlik.

Ettevõte pakub huvitavat tööd ja innovaatilisi projekte. Keskkonda, kus puudub rutiin, toredat ning ühtehoidvat meeskonda (oleme nagu üks pere), konkurentsivõimelist palka. Lisaks koolitusi, võimalust osaleda messidel üle maailma.

Kandideeri portaalide cv.tammistepersonal.ee, CV Keskus või CV-Online kaudu kuni 07.06.2017, lisades CV-le ka motivatsioonikirja.

Lisainfo: Merle Rebane, telefonil 511 3804 või merle@tammistepersonal.ee. Tagame kandideerimise konfidentsiaalsuse.