Tööpakkumised

OSTUJUHT

Indetek OÜ tegeleb kaasaegsete lahenduste loomisega toidu pakkumiseks, säilitamiseks ning transportimiseks. Ettevõtte E-Pro tootesari ning eritellimusel spetsiaaltooted vastavad kõikidele profiköökide nõudmistele.

Klientide rahulolu tagamiseks pakutakse täisteenust ideest, joonistest ja vajaduste kaardistamisest tootmise ning kohaletoimetamiseni. Oma tooteid eksporditakse Balti- ja Põhjamaadesse ning läbi edasimüüjate üle kogu maailma. Ettevõte on Electrolux Professional'i koostööpartner.

Seoses ettevõtte kasvuga luuakse uus ametikoht

OSTUJUHT,

kes korraldab ettevõttele vajalike materjalide, kaupade ja teenuste sisseostu, tagades tarnete õigeaegsuse ja parima hinna- ja kvaliteedisuhte.

Oled sobiv kandidaat kui tuled toime järgmiste ülesannetega:

  • ostuvajaduse planeerimine, ostutoimingute ettevalmistamine ja läbiviimine
  • ostutegevuse protsesside planeerimine ja juhtimine
  • varude juhtimine, tootmise vajadustele vastava optimaalse laoseisu loomine
  • tarnijate haldamine, läbirääkimiste pidamine uute tarnijatega, lepingute ettevalmistamine ja sõlmimine vastavalt saadud volitustele
  • logistika korraldamine
  • lao toimimise tagamine (2 töötaja töö planeerimine ja juhtimine)
  • oma valdkonna dokumentatsiooni haldamine
  • aruannete koostamine ja esitamine juhtkonnale

Seni täitis muu töö kõrvalt neid ülesandeid teine töötaja. Uus ametikoht luuakse, et suurendada professionaalsust ja efektiivsust sisseostu, logistika ja laotöö korraldamisel.
Töös on väga oluline igapäevane koostöö kõikide ettevõtte üksustega, eriti müügi- ja tootmisosakonnaga.

Ametikohale kandideerimisel ja tööga edukaks toimetulekuks on oluline:

  • eelistatult tehniline kõrgharidus
  • varasem ostualane töökogemus tootmisettevõttes
  • oskus eelarvet juhtida
  • ERP süsteemide (SAP, Axapta, ettevõttes kasutusel Wisma) kasutamise kogemus
  • äriline ja analüütiline mõtlemine
  • proaktiivsus, mõtlemine - kuidas saab teha, mitte miks ei ole võimalik teha
  • paindlikkus ja iseseisva töö oskus
  • eesti ja inglise keel väga heal tasemel nii kõnes kui kirjas, soome ja rootsi keele oskus tulevad kasuks

Omalt poolt pakume:

  • Stabiilset töösuhet – meie töötajad on kõik pikaajalise staažiga. Nende sõnul on põhjuseks hea ja rahulik tööõhkkond.
  • korralikku põhipalka ning tulemustasu
  • võimalust olla hea sisseostu süsteemi looja ja arendaja, kaasa rääkida kõikides oma tööd puudutavates küsimustes
  • külastada tarnijaid nii Eestis kui välismaal – et pidada läbirääkimisi ja saada partneritega isiklikult tuttavaks

Lisainformatsioon
Ettevõttes töötab 20 töölist, töö toimub ühes vahetuses. Täistööaeg, 8.00 - 16.30.

Kandideeri portaalide cv.tammistepersonal.ee, CV keskus, CV-Online või LinkedIn kaudu kuni 31.05.2018.  

Lisainfo värbamispartner Sirje Tammistelt telefonil 514 4084 või sirje@tammistepersonal.ee.