fbpx

Koolituste koordinaator

Usesoft AS on äritarkvaralahendustele keskendunud Eesti IT firma, kelle peamisteks klientideks on Eestis tegutsevad ehitus- ja tootmisvaldkonna ettevõtted. Usesoft on Autodesk’i autoriseeritud edasimüüja ning koolituskeskus. Ettevõte on asutatud 1991. aastal ja ettevõttes töötab hetkel üle  20 spetsialisti ning konsultandi.


Tule liitu meiega, kui sinu silma paneb särama inimestega suhtlus, IT ja võimalus panustada koolituste kvaliteeti.

Kutsume oma tegusa tiimiga liituma

KOOLITUSTE KOORDINAATORI

Usesoft kuulutus KristelUibo - Tammiste värbamine & koolitus

Kas sinu tugevusteks on süsteemsus ja täpsus detailides? Pead oluliseks meeskonnatööd ja panustamist ettevõtte tulemuslikkusesse? Kui jah, siis võib see ametikoht olla just sinule!

Kristel Uibo,
projektijuht

Miks valida enda tööandjaks Usesoft AS?

  • Usesoft AS on tegutsenud juba üle 30 aasta, see tagab stabiilsuse.
  • Töökohana on meil hubane kontor Tallinna kesklinna vahetus läheduses.
  • Arenguvõimalused: pakume pidevat toetust sinu isiklikuks ja professionaalseks arenguks.
  • Hea töökeskkond: naudime toredaid meeskonnaüritusi.
  • Konkurentsivõimeline tasu ja muud hüved: pakume lisaks põhipalgale ka tulemustasu ning tervisekindlustust.

Sinu õnnestumise selles rollis tagab, kui:

  • sul on loomupärane huvi infotehnoloogia ja erinevate tarkvarade vastu;
  • sul on hea suhtlemisoskus, oled sõbralik, positiivne ning väärtustad head huumorit;
  • oled varasemalt töötanud koordinaatori, büroo- või projektijuhi vms rollis ning sul on arusaam korrektsest ja toetavast rollist ettevõttes;
  • oskad kasutada peamisi kontoritarkvaraprogramme ja veebirakendusi (nt virtuaalsed koosolekukeskkonnad, Microsofti pilvelahendused nagu Teams jne);
  • oled oma töös süsteemne ning iseseisev;
  • valdad väga heal suhtlustasemel eesti keelt ning heal tasemel inglise keelt (kasuks tuleb vene keele oskus).

Sinu peamised vastutusvaldkonnad:

Koolituste koordineerimine:

  • suhtlus koolitajate ja osalejatega;
  • koolitusmaterjalide ja -vahendite ettevalmistamine ning koolituste sissejuhatamine;
  • arvete koostamine ja koolituste kodulehe haldamine (koolituskalendrite värskendamine, hindade muutmine, muudatuste kajastamine õppekavades, platvorm: WordPress);
  • kodulehe ja sotsiaalmeedia postituste üles panek (sisu tuleb koostöös tiimiga);
  • väiksemate tõlgete teostamine (inglise keelest eesti keelde), nt tooteinfo vms.

Üldine bürootöö asjaajamine:

  • büroo lahtioleku tagamine (E-R 9-17/vähemalt koolituste toimumisajal) ning külaliste vastuvõtt;
  • dokumentide ja kirjade vormistamine, ühisürituste ning kingituste organiseerimine koostöös projektijuhiga;
  • üldtelefonile ja e-mailile tulevate infopäringutele vastamine, info edastamine ja koordineerimine.

Asukoht: Tobiase 8, Tallinn
Tööaeg: E- R 9.00-17.00.

Kandideerimine kestab sobiva töötaja leidmiseni.
Tagame kandideerimise konfidentsiaalsuse! 

Lisainfo

Heidi Hansar

värbamispartner, koolitaja

heidi@tammistepersonal.ee
+372 511 3804

Uudiskiri

Jagame oma uudiskirjas personalitöö-, juhtimis- ja suhtlemisalaseid kogemusi ja mõtteid. Igas uudiskirjas anname infot ka tööpakkumiste ja koolituste kohta.

* kohustuslik

Kinnitame, et kaitseme uudiskirjaga liitunute isikuandmeid ega levita neid kolmandatele osapooltele.

Kandideeri

Uudiskiri

Jagame oma uudiskirjas personalitöö-, juhtimis- ja suhtlemisalaseid kogemusi ja mõtteid. Igas uudiskirjas anname infot ka tööpakkumiste ja koolituste kohta.

Kinnitame, et kaitseme uudiskirjaga liitunute isikuandmeid ega levita neid kolmandatele osapooltele.