Keeruliste vestluste juhtimine

Kui ees on oluline jutuajamine, teeb see ärevaks. Raske on ennustada, kuidas partner reageerib. Ehk on õigem üldse mitte rääkima hakata? Äkki laheneb olukord iseenesest? Kas on võimalik sõnasõda muuta arendavaks jutuajamiseks?

Igaks keeruliseks jutuajamiseks on võimalik valmistuda, kui tead, milliste reaktsioonidega silmitsi seisad ja kuidas ise võiksid vestlust alustada ning seda juhtida. 

KOOLITUSE EESMÄRK

Eesmärgiks on tutvustada keeruliste jutuajamiste struktuuri ja õppida neid vestlusi juhtima nii, et vestluse lõpuks oleks loodud suurem selgus ja parem teineteise mõistmine. Hea tulemus on ka see, kui mõne inimesega enam koostööd ei tee – selle asemel, et pidevalt pinges olla ja teravusi öelda.

KOOLITUSE TEEMAD JA ÕPIVÄLJUND:

  • Osalejad mõistavad ja oskavad edaspidi silmas pidada keeruliste jutuajamiste struktuuri;
  • osalejad oskavad ära tunda ja loobuda mõttetutest jutuajamistest;
  • osalejad oskavad vältida vigu, mida kaldutakse oluliste ning emotsioonidega laetud vestlustes tegema;
  • osalejad oskavad oma emotsioone maha „jahutada“;
  • osalejad valdavad suhtlusprotsessi juhtimisoskust ja kasutavad seda teadlikult tulemusliku vestluse läbiviimisel;
  • osalejad oskavad kasutada mõjusaid suhtlemisoskusi teineteise paremaks mõistmiseks;
  • osalejad oskavad kasutada raskete jutuajamiste kava vestluste tulemuslikul juhtimisel.

Koolituse teemad, kestvus ja tulemus sõltuvad osalejate arvust, ootustest ja vajadustest. Loome iga kliendi jaoks just neile sobiva koolitusprogrammi.

SIHTGRUPP

Sihtgruppi kuuluvad juhid, kes peavad aeg ajalt keeruliste jutuajamistega toime tulema. Kõigile koolitustel osalejatele põhjalikud õppematerjalid ja tunnistused.

MEETODID

  • Võimalus on tellida lühem seminar suuremale grupile, kus on võimalik avada keeruliste jutuajamiste struktuuri ja koos osalejatega arutada nende endi jutuajamiste keerukuse tagamaid. On äratundmist ja selguse saamist. Pärast seminari oskate rasketeks kõnelusteks valmistuda ja mõista oma ja partneri pingete tagamaid;
  • 1-päevane praktiline koolitus annab kõik õpiväljundina toodud tulemused. Koolitusgrupi suuruseks on kuni 16 osalejat;
  • 2-päevane videotagasisidega suhtlemistreening annab lisaks oskuse kasutada mõjusaid suhtlemisoskusi keeruliste jutuajamiste läbiviimisel. Koolitusgrupi suurus kuni 14 osalejat.

Miks on hea kasutada videotagasisidega koolitust?

Videoanalüüsi kaudu saavad osalejad kolmekordse tagasiside: nad analüüsivad iseenda sooritust, saavad tagasisidet teistelt osalejatelt ja koolitajatelt-suhtlemistreeneritelt. Videoharjutusi analüüsides on võimalik pöörata tähelepanu suhtlemist mõjutavatele olulistele nüanssidele, mida tavasuhtluses ei pruugita märgata, kuid mis loovad tegeliku tulemuse.

Koolitajad

Suhtlemistreenerid Sirje Tammiste ja Kadi Kuuskmann, kellel on pikaajaline kogemus suhtlemisoskuste arendamisel ja videotreeningu metoodikaga koolituste läbiviimisel.

Küsi pakkumist või helista 568 8100