Äripäev 09.2018 “Vaid väga hästi tehtud töö on tegemist väärt”

Kui minult küsitakse  ettevõtte eesmärke, ei suuda ma neid kuidagi numbrites öelda. Mõtlen, et on  privileeg teha tööd, mida armastad ja mis on sinu kirg. Eriline  privileeg on teha seda koos inimestega, kellega koos töötamisest rõõmu tunned. Kui kogu meeskond paneb töösse nii kire kui ka  pühendumise, tulevad kindlasti ka tulemused eurodes.

Oma töötajaid valime suure hoolega

Oma töötajaid valime samasuguse põhjalikkusega, kui teeme seda oma klientidele. Kõik meie töötajad läbivad nii grupitööd või videointervjuud, teevad teste ja me uurime nende tausta. Kui valiku teeb projektijuht, siis lõppvaliku kogu meeskond. Meie jaoks on väga oluline, et tööle tulev inimene oleks lisaks professionaalsetele oskustele ka see, kes inimesena meie hulka sobib.

On juhtunud, et oleme valikuga eksinud. Inimene ise oli niivõrd meeldiv, et võlus meid ära ja jätsime testide tulemused tagaplaanile. Küllap on selline kogemus paljudel – intervjuul on kõik väga tore, kuid hiljem, tööd tehes, ei pruugi asjad nii hästi laabuda. Soovides uskuda kõlavaid sõnu rohkem kui testide tulemusi, oleme pidanud tunnistama – teste tasub uskuda! Head valikud teeme siis, kui kuulame nii südant kui ka mõistust. Seda soovitame ka oma klientidele.

Meie eesmärk on, et iga inimene, kes läheb meie kaudu tööle, peab uut tööd tehes õnnelik olema. Kui ta hakkab tegema vale tööd või satub valesse õhkkonda, pole lõpuks mitte keegi rahul. Seepärast oleme ka ise kasvanud väikeste sammudega, iga uue töötaja tulekut hoolega ette valmistanud ja teda südamega vastu võtnud.

Me toetume oma väärtustele

Nii uut töötajat valides kui igapäevaseid otsuseid tehes on aluseks meie väärtused – pühendumine, professionaalsus, austus ja hoolivus. See peab kiirgama nii oma meeskonda kui väljapoole. Kui me midagi teeme, siis vaid väga hea tulemus on see, mida soovime. Seepärast külastame igat oma klienti enne koostöö algust – meie projektijuhid on näinud väga erinevaid kontoreid ning tootmisi, kohtunud erinevate meeskondadega. Parima tulemuse saavutamiseks peab värbamispartner tunnetama oma klienti just nii, nagu oleks ta ise selle meeskonna liige.

Meie töötajad peavad olema kursis kõige uuega, mis personalivaldkonnas toimub. Saame olla edukad vaid siis, kui kõik meie inimesed on oma valdkonna tipptegijad. Me mitte ainult ei käi ise erinevatel koolitustel, vaid teeme ka regulaarselt sisekoolitusi, strateegiapäevi, arenguarutelusid. Igaüks meist on ressursi allikas. On väga suur väärtus, kui kõik töötajad ettevõtte arengule kaasa mõtlevad ja oma mõtteid jagavad.

Omavaheline austus ja hoolimine välistavad  intriigide tekkimise. Kui on möödarääkimisi, tuleb need kohe selgeks rääkida, mitte oodata konflikti kasvamist. Nii saame nautida head töötegemise õhkkonda ja mõnusat meeleolu – usun, kõik meie koostööpartnerid tunnetavad seda. Samamoodi soovime nii kandidaatide kui klientidega hoida ausaid ja hoolivaid suhteid.

Oleme kuulnud, et sageli on meie ettevõtte soovitajateks olnud konkurssidel osalenud kandidaadid. Pole tähtis, kas ta sai uue töö või mitte, oluline, et ta tunneks end väärikalt kohelduna. Iga kandidaat peaks peale meie büroos toimunud intervjuud oskama end paremini analüüsida, olema enda suhtes mingis osas targem. Oleme õnnelikud, kui meie kunagised kliendid pöörduvad oma otsingute või koolitussoovidega meie juurde tagasi või soovitavad meid teistele ettevõtetele. See on parim tunnustus meie tööle, suhtumisele ja tulemustele.

Meeskonnatunne on meie kindlus

Meie töö on projektipõhine – iga klient on kordumatu, tema ootused tavapäraselt nii koostööle kui kandidaatidele väga kõrged. Ja enamasti oli seda töötajat eile vaja. No või siis üleeile. Ehk et – on kiire. See teeb ajajuhtimise keeruliseks – tulles vastu klientide soovidele, planeerime sageli oma päevad pilgeni täis. Juhtub ikka, et tuleb teha pikemaid päevi, vahel ka nädalavahetustel tööd teha. Just seepärast on nii tähtis, et omavahel on mõnus läbisaamine – võid alati kolleegilt abi küsida ja tead – ta leiab sinu jaoks aja, kuulab, mõtleb kaasa. Sest oleme kokku leppinud – „meie“ on tähtsam kui „mina“. Andes toetust, saad seda vastu.

Vahel me eksime. Need on valusad hetked. Et eksimisest saaks väärtuslik kogemus, on vaja mõista – mida oleksin pidanud teisiti tegema. Omavaheline usaldus annab võimaluse eksimustest avatult rääkida – kolleegide toetus ja selgust loovad küsimused aitavad raske olukorra alati lahendada.

Kindel koht meie  meeskonnas on ühisel mõnusal koosolemisel – hea nali, mõnus söök ja üllatused teevad pingelistest aegadest läbi tulemise kergemaks. Oleme veendunud – tööl peab tore olema ja hea tuju annab elule kvaliteedi!

Me oleme klientidele ka coachingu- ja koolituspartnerid

Just partnerlusena võtame oma koostööd. Kui klient pöördub meie poole sooviga leida uus töötaja, tekib vahel küsimus – miks eelmine töötaja lahkus? Kas on juhtimises midagi, millele ettevõte peab tähelepanu pöörama? Kas peaks midagi ette võtma, et  meeskonnatunne oleks tugevam, üksteise mõistmine parem?

Vahel vajab juht ise  coachingut. On tore kogeda, et coachingus käinud juhtide karjäär on edenenud ja tema juhitav meeskond või ettevõte on edukamaks muutunud. Psühholoogina oskan ma coachi rollis olles inimese hinge tunnetada, vahel on vaja just sellistel teemadel rääkida. Juht saavutab tulemusi läbi oma isiksuse – kui tema endaga on kõik hästi, saab ta ka teiste juhtimisega hakkama.

Meie koolitused on alati kui rätsepaülikonnad – need on loodud just selle meeskonna jaoks. Koostööoskused, meeskonnatöö, väärtused, ajajuhtimine, arenguvestlused, suhtlemisoskuste treeningud – need on teemad, milles oleme palju koolitusi läbi viinud. Meile öeldi hiljuti, et oleme kõige enam DiSC koolituse tegevad koolitajad Eestis. 

Iga meeskond vajab aastas korra-paar ühist koosolemise aega
nii nagu seda vajab iga pere. Vaid igapäevatoimetustes joostes võib üksteisemõistmine kaduda, inimesed kaugenevad ja võõrduvad. On väga väärtuslik, kui koos olles räägitakse kõikide jaoks olulistel teemadel. Töö edeneb paremini ikka nendes ettevõtetes, kus omavaheline läbisaamine ja teineteisemõistmine on head. Iga selle saavutamisele pühendatud päev on hästi kulutatud aeg, iga sellesse pandud euro on väärtuslik investeering.

TASUB TEADA

Tammiste Personalibüroo OÜ on hinnatud partner töötajate valikul ja hindamisel ning juhtide ja meeskondade arendamisel:

  • Alustasime tegevust 2001. aastal, meie kontorid on Tallinnas ja Pärnus
  • 2016. aastal kolisime uude Tallinna kesklinnas asuvasse kontorisse, milles on igal töötajal oma tuba
  • 2017. aastal viisime läbi 85 värbamisprojekti, 23 koolitusprogrammi ja coachingus käis 11 juhti, meie käive kasvas 54% 
  • 2017. aastal alustasime uue andmebaasi Talendipank arendusega, mis muudab kandideerimise meie konkurssidele mugavaks ja kandidaatide haldamise meie töötajatele lihtsamaks
  • Oleme töötajaid otsinud väga erinevatesse valdkondadesse: teenused, kaubandus, müük, tööstus. Meie suurimad koostööpartnerid on tootmisettevõtted kõikidest Eesti piirkondadest
  • Viimase aasta suurim väljakutse oli Metsä Woodi Pärnu tehasele spetsialistide ja juhtide valik ning uuem tegevussuund haiglate tippjuhtide värbamine
  • Sirje Tammiste on ainuke coach Eestis, kellel on psühholoogi haridus, DiSC konsultandi, suhtlemistreeneri ja täiskasvanute
    koolitaja kutse ning pikaaegne edukas ettevõtte juhtimise kogemus.

KLIENDID RÄÄGIVAD:

  • Palmako personalijuht Külli Kask

Korraldasime koostöös Sirje Tammistega oma esma- ja kesktaseme juhtidele koolituse, kus lihvisime erinevaid suhtlemisoskusi. Eriti pöörasime tähelepanu kuulamisoskuse arendamisele ja oskusele tööintervjuusid läbi viia ning uusi töötajaid meeskonnaga siduda. Osalejad pidasid nende oskuste arendamist enda jaoks väga oluliseks.

Kuigi noorematele ja algajamatele juhtidele oli kindlasti kasu rohkem, hindasid ka kogenumad esmajuhid seda üle paari aasta kõige praktilisemaks inimeste juhtimise valdkonna koolituseks.

Personalijuhina olen tõesti märganud, et enne mõeldakse, kuidas öelda ja alles siis räägitakse. Ka meie ühiseid värbamisprojekte on palju lihtsam läbi viia – saadakse aru, miks just nii on vaja ja teisti ei saa. Seega – hästi tehtud koolitus!

 

  • Põhja-Eesti Regionaalhaigla juhatuse esimees Agris Peedu

Koostöökogemus Tammiste Personalibürooga on olnud meile alati suurepärane. Märksõnad, mis on Regionaalhaiglat pannud valima meid personaliotsingutes abistama just Sirje Tammiste juhitavat firmat, on – aktiivsus, õigeaegsus, konfidentsiaalsus ja avar võrgustik. Kliendina oleme tundnud, et meid ka tegelikult oodatakse ning et me ei ole sattunud tootmisliinile, vaid see on personaliotsingu teenus, mida soovime. See on rätsepatöö. Tervishoiuvaldkond vajab uusi ja tugevaid tippspetsialiste ning juhte. Tammiste Personalibüroo on meid nendes otsingutes sisukalt nõustanud ning parima kandidaadi valikul edukalt abistanud.

Artikkel ilmus 06.09.2018 Äripäevas.

Loe veel:
Ajast tähtsamad on vaid inimesed, kellega seda koos veedame
Äripäev 05. 2014 “Hea juht on oma tiimile eeskujuks”

Uudiskiri

Jagame oma uudiskirjas personalitöö-, juhtimis- ja suhtlemisalaseid kogemusi ja mõtteid. Igas uudiskirjas anname infot ka tööpakkumiste ja koolituste kohta.

Kinnitame, et kaitseme uudiskirjaga liitunute isikuandmeid ega levita neid kolmandatele osapooltele.

Kodulehe tammistepersonal.ee isikuandmete vastutav töötleja on Tammiste Personalibüroo OÜ (registrikood 10443655) asukohaga Rüütli tn 38 Pärnu linn, Pärnu maakond 80011, tel 56 988 100 ja e-kiri info@tammistepersonal.ee.

MILLISEID ISIKUANDMEID TÖÖDELDAKSE

  • nimi, ettevõtte nimi, telefoninumber ja e-posti aadress;
  • lisanduvad saadetud sõnumid.

MIS EESMÄRGIL ISIKUANDMEID TÖÖDELDAKSE

Isikuandmeid kasutatakse kliendi päringute haldamiseks.
Isikuandmeid nagu e-post, telefoni nr, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et lahendada teenuste osutamise seonduvaid küsimusi.
Kodulehe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse kodulehe kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.

ÕIGUSLIK ALUS

Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil.
Isikuandmete töötlemine toimub juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine ja tarbijavaidluste lahendamine).

VASTUVÕTJAD, KELLELE ISIKUANDMED EDASTATAKSE

Isikuandmed edastatakse kodulehe klienditoele päringute haldamiseks.
Isikuandmeid võidakse edastada infotehnoloogia teenuste pakkujatele, kui see on vajalik kodulehe funktsionaalsuse või andmemajutuse tagamiseks.

TURVALISUS JA ANDMETELE LIGIPÄÄS

Isikuandmeid hoitakse Zone Media (zone.ee) serverites, mis asuvad Euroopa Liidu liikmesriigi või Euroopa Liidu majanduspiirkonnaga liitunud riikide territooriumil. Andmeid võidakse edastada riikidesse, mille andmekaitse taset on Euroopa Komisjon hinnanud piisavaks ning USA ettevõtetele, kes on liitund andmekaitse kilbi (Privacy Shield) raamistikuga.
Juurdepääs isikuandmetele on kodulehe töötajatel, kes saavad isikuandmetega tutvuda selleks, et lahendada kodulehe kasutamisega seonduvaid tehnilisi küsimusi ning osutada klienditoe teenust.

Koduleht rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata juurdepääsu ja avalikustamise eest.

ISIKUANDMETEGA TUTVUMINE JA PARANDAMINE, NÕUSOLEKU TAGASIVÕTMINE, KUSTUTAMINE

Isikuandmetega tutvumiseks, nõusoleku tagasi võtmiseks ning andmete kustutamiseks tuleb võtta ühendust e-posti teel info@tammistepersonal.ee. Taotlusele vastatakse mitte hiljem kui kuu aja jooksul ning täpsustakse andmete kustutamise perioodi.

VAIDLUSTE LAHENDAMINE

Isikuandmete töötlemisega seotud küsimused saata e-kirjana info@tammistepersonal.ee. Järelevalveasutus on Eesti Andmekaitse Inspektsioon (info@aki.ee).