Blogi
Tammiste blogis jagame personalitöö-, juhtimis- ja suhtlemisalaseid kogemusi ja mõtteid. Praktilisi nõuandeid jagavad nii meie värbamispartnerid kui ka -spetsialistid. Loe meie blogi postitusi!

Kuidas hoida ettevõtte kultuuri, kui organisatsioon kasvab?
Ettevõtte kiire kasv paneb proovile selle kõige olulisema – ühtse kultuuri ja jagatud väärtused. Loe, kuidas oleme Tammistes hoidnud meeskonnavaimu ja mõnusat töökeskkonda. Jagatud kogemusest leiad nii praktilisi võtteid kui ka mõtteainet.

Kuidas ettevõtjana majanduskriisiks valmis olla?
2008. aasta kriis tuli ootamatult ja raputas kõiki. Paljud on selle juba unustanud. Aga need, kes olid sel ajal ettevõtjad, teavad, mida tähendab, kui rahavoog peatub ja kõik plaanid tuleb ümber mõelda.

Suured õppetunnid juhina: mida õpetasid mulle majanduskriis ja inimesed selles kriisis
Juhi teekond on täis otsuseid, milleks keegi sind ette ei valmista. Sirje jagab, mida majanduskriis ja inimesed selles kriisis talle juhina on õpetanud.

Millised on olnud kõige suuremad muutused värbamisturul viimase veerandsajandi jooksul?
Kuidas värbamine 25 aastaga muutunud on – ja mis on jäänud samaks? Loe, miks inimene on endiselt tähtsam kui tema CV ja miks kohtumine päriselt loeb.

Esimesed sammud: Millised olid esimesed väljakutsed Tammiste ülesehitamisel? Mida neist õppisin?
Ettevõtte edukas juhtimine taandub mõnele põhiasjale. Sirje jagab 5 olulisemat õppetundi, mida ta õppis esimestest sammudest ettevõtte loomisel.

25 aastat ettevõtluses – õppetunnid, mis väärivad jagamist
Tammiste Personalibüroo saab sel aastal 25-aastaseks. Veerand sajandit ettevõtluses – see on piisavalt pikk aeg, et teha kokkuvõtteid, vaadata tagasi saadud õppetundidele ja jagada neid ka teistega.

Miks on juhile väärtuslik mõista DiSC mudelit ja kuidas seda praktiliselt rakendada inimeste juhtimisel?
Kadi kirjutas järgneva artikli fookusega tootmis- ja tööstusettevõtete juhtidele. Küll aga on DiSCi teadmised nii universaalsed, et nende rakendamine valdkondade üleselt on väga tulemuslikud.

Kuna edutada spetsialist juhiks?
Kas parim spetsialist sobib juhiks? Sageli edutatakse tipptasemel tegijaid rolli, kus nende tugevused enam ei pruugi avalduda. Kuidas seda vältida? Artiklist saad teada, millele tähelepanu pöörata enne juhi koha pakkumist spetsialistile.

Kuidas valida õige juht vastavalt organisatsiooni arenguetapile?
Juhi värbamine on üks olulisemaid ja riskantsemaid otsuseid, mida ettevõte saab teha. Vale valik ei mõjuta ainult ettevõtte finantstulemusi, vaid ka meeskonna motivatsiooni, organisatsioonikultuuri ja pikemas perspektiivis ettevõtte mainet.

AI ja emotsionaalne intelligentsus (EI) – kui suures osas võtab tehisintellekt üle värbamispartneri töö?
AI ja emotsionaalne intelligentsus värbamises – tehisintellekt aitab automatiseerida rutiinseid ülesandeid ja suurendab efektiivsust, kuid inimlik suhtlus, empaatia ja intuitsioon jäävad asendamatuks.

Trendid, mis mõjutavad 2025 aastal juhtimist
Loe lähemalt, millised on trendid, mis mõjutavad 2025 aastal juhtimist?

Kuidas juhina iseenda arenguteekonda päriselt panustada?
Juhtide emotsionaalne intelligentsus (EI) ja selle hindamise olulisus on teema, mis juhtide, meeskondade ja ettevõtete tulemuslikkusele üha rohkem mõju avaldab. Mida aga edasi teha, kui oled enda kohta EI hindamise tulemused saanud?

6 põhjust, miks aitab emotsionaalsele intelligentsusele(EI) keskendumine valida värbamisprotsessis õige kandidaadi
Emotsionaalse intelligentsuse (EI) hindamine värbamisprotsessis aitab leida paremini sobivaid kandidaate, parandades tööalast tulemuslikkust, juhtimisoskusi, müügi- ja klienditeeninduskvaliteeti, kohanemisvõimet, meeskonnatööd ning töötajate pühendumust ja organisatsioonikultuuri.

Miks on oluline arendada juhtide suhtlemisoskusi ja emotsionaalset intelligentsust?
Ettevõtted ja organisatsioonid, kes investeerivad oma juhtide suhtlemisoskuste arendamisesse, loovad soodsa pinnase produktiivsuse ning tulemuslikkuse kasvuks.

Äraütlevad vastused kandidaatidele ja emotsionaalse intelligentsuse roll
Kandideerimine on kandideerijale sageli stressirohke ja pettumust tekitav, eriti suures konkurentsis. Artiklis jagab Ilona oma mõtteid emotsionaalse intelligentsuse (EI) kaudu, et aidata tööotsijatel stressiga paremini toime tulla ja olukorda mõtestada.