Coachiv intervjueerimine

Värbamine on üks tööandja brändi kujundamise viise. Lisaks kandideerijatele osaks saavale kohtlemisele värbamisprotsessi vältel, on kõige tähtsam etapp kandideerija sobivuse üle otsustamisel intervjuu.

Intervjueerimise ülesehitus ja läbiviimise viis loovad kandideerijale tegeliku mulje ettevõttest, kuhu ta kandideerib. Vestluse põhjal ta otsustab, kas jätkab kandideerimist või mitte. Kõigepealt valib kandidaat ettevõtet, alles siis saab ettevõte võimaluse valida kandidaati.

Coachiv intervjuu aitab kandidaadil enda eesmärgid paremini läbi mõelda – millist tööd ja miks ta teha soovib ning intervjueerijal hinnata tema sobivust meeskonda ja antud ametikohale. 

EESMÄRK

Koolituse eesmärgiks on õppida läbi viima coachingu põhimõtetele tuginevat tööintervjuud, mis aitab värbajal õigeid valikuotsuseid teha. Kandidaat avab end sügavamal tasemel, intervjueerija mõistab paremini tema eesmärke, motivatsiooni, väärtusi, mõtteviisi ning isikuomadusi.

TEEMAD JA ÕPIVÄLJUND

  • Osalejad oskavad intervjuud ette valmistada ja lähtuda just antud kandidaadist, võttes arvesse antud ametikohale esitatavaid nõudmisi;
  • Osalejad õpivad ja harjutavad usaldusliku õhkkonna loomist ja kandidaadi avamist avatud ja vahetu suhtlemise kaudu;
  • Osalejad õpivad ja harjutavad sellist küsimuste esitamise kunsti, kus kandidaat räägib tegelikest ja olulistest asjadest;
  • Osalejad õpivad kandidaate kuulama nii, et suudavad kandidaati päriselt mõista ja teha õigeid valikuotsuseid; 
  • Ettevõtte sisekoolitusena aitab koolitus luua ühtset intervjueerimise kultuuri.

SIHTGRUPP

Personalijuhid ja tööintervjuusid läbi viivad erineva taseme juhid. Grupi optimaalne suurus 8 – 14 osalejat.

MEETODID JA MATERJALID

Koolitus on väga praktiline, sest interaktiivsetele lühi loengutele järgnevad koolitaja näidis intervjuud ja  harjutused paarides/kolmikutes koos grupi aruteludega. Osalejad saavad põhjalikud õppematerjalid ja tunnistused.

Koolitajad

Küsi pakkumist või helista 568 8100