fbpx

Konfliktide ennetamine, lahendamine ja vahendamine

1- või 2-päevane koolitus

✔️ juhtidele ja tippspetsialistidele ning meeskondadele, kus tulemuste saavutamiseks on vajalik omavaheline inimlik usaldus ja tõhus koostöö

✔️ grupi optimaalne suurus 8-14 inimest

 

ÕPI ENNETAMA KONFLIKTE JA KEERULISI VESTLUSI ENESEKINDLALT JUHTIMA

Oled sa kogenud, et mida rohkem on koos erinevaid inimesi, seda rohkem põrkub erinevaid väärtusi ja vajadusi? Arusaamatused ja erimeelsused on meie igapäevaelu osa. Jah, me ju võiksime sellesse suhtuda rahulikult ning võtta seda elu paratamatusena, kuid erinevatest seisukohtadest tulenevad konfliktid või tõsised kriisid ei ole paratamatus. Oluline on teadmine, kuidas nende olukordadega toime tulla nii, et need ei areneks konfliktideks.  Kui oskad erimeelsusi varakult märgata ja neile oskuslikult reageerida, lahendad paljud ebakõlad märkamatult. Selleks on sul vaja toimivaid suhtlemisoskusi.

Sellel koolitusel on fookuses konfliktide ennetamiseks, lahendamiseks ja vahendamiseks vajalike suhtlemisoskuste arendamine.

KOOLITUSE LÄBINUNA OLED SAANUD UUED OSKUSED, MIS AITAVAD SUL SELGELT OMA OOTUSTEST RÄÄKIDA

Konfliktide lahendamise ja vahendamise koolituse tulemusena oled enesekindlam ning sinu elus on vähem pingeid. Kui mõistad erinevate konfliktide tagamaid, oskad valida nende lahendamiseks sobiva käitumis- ja suhtlemisviisi.

Konfliktide vahendamine on aga omaette oskus – saad koolituselt selleks toimiva soovituse. Koolitusel saad sa õpitud oskusi harjutada ja iseend analüüsida erinevate rollimängude ja videoharjutuste kaudu. See koolitus on sinu esimene samm igapäevaste konfliktide ennetamiseks.
Kui aga asjad on käest läinud, vajad oskust keeruliste jutuajamiste juhtimiseks. Koolitusel õpid valmistuma ette rasketeks kõnelusteks ja õpid neid läbi viima kasutades mõjusaid suhtlemisoskusi ilma partnerit kahjustamata.

KOOSTAME JUST SINU OOTUSTELE VASTAVA KOOLITUSPROGRAMMI

Enne koolitust kaardistame sinu ootused ja vajadused ning loome just sellest lähtuva koolitusprogrammi.

Koolituse pikkus sõltub sellest, kui põhjalikku ettevalmistust sa vajad.

1-päevane koolitus:
Koolitusel vahelduvad lühikesed teoreetilised loengud arutelude ja erinevate harjutustega. Räägime isiksuse kujunemisest, käitumisest, suhtlemisoskuste vajalikkusest igapäevatöös ja konfliktide arengust ja nende käsitlemisest. Koolituse lõpul tead, millest ja kuidas rääkida. Sinu enesekindlus suureneb. Oskad jutuajamiseks usalduslikku õhtkkonda luua. Koolitust viib läbi üks koolitaja.

2-päevane videotagasisidega suhtlemistreening:
Koolitusel saad suhtlemisoskusi konfliktsituatsioonide lahendamiseks videoharjutustes treenida. Nii omandad lisaks teadmistele ka oskused tulemusliku vestluse juhtimiseks. Koolitus annab võimaluse harjutada mõjusaid suhtlemisoskusi. Koolitust viivad läbi kaks koolitajat-suhtlemistreenerit.

KONFLIKTIDE LAHENDAMISE KOOLITUS ON MÕELDUD SULLE, KUI…

  • soovid õppida mõjusaid suhtlemisoskusi
  • soovid õppida toime tulema konfliktsituatsioonidega nii, et need ei kahjustaks inimeste omavahelisi suhteid ning säiliks lugupidav ja austav suhtumine partnerisse

Tulemusliku ja pingevaba koostöö aluseks on omavaheline usaldus, selge ja lugupidav suhtlemine ning selgete kokkulepete tegemine.

OLED SA VALMIS OMA SUHTLEMISOSKUSED UUELE TASEMELE VIIMA?

Koolitajad

Meie suhtlemistreeneritel on pikaajaline kogemus suhtlemisoskuste arendamisel ja videotreeningu metoodikaga koolituste läbiviimisel.

Kadi Kuuskmann

Küsi pakkumist või helista
+372 5698 8100

Küsi pakkumist või helista
+372 5698 8100

Koolitused

Uudiskiri

Jagame oma uudiskirjas personalitöö-, juhtimis- ja suhtlemisalaseid kogemusi ja mõtteid. Igas uudiskirjas anname infot ka tööpakkumiste ja koolituste kohta.

* kohustuslik

Kinnitame, et kaitseme uudiskirjaga liitunute isikuandmeid ega levita neid kolmandatele osapooltele.

Uudiskiri

Jagame oma uudiskirjas personalitöö-, juhtimis- ja suhtlemisalaseid kogemusi ja mõtteid. Igas uudiskirjas anname infot ka tööpakkumiste ja koolituste kohta.

Kinnitame, et kaitseme uudiskirjaga liitunute isikuandmeid ega levita neid kolmandatele osapooltele.